vrijdag 16 december 2011

Wat wil ik voor Kerst.

De feestdagen komen er aan en ik vraag het zelfde als vorig jaar.

Een man met een baard.
Een complete outfit voor Oud en nieuw en de Juicemaker van Philips.

Het enige wat mij lukt om te krijgen is een complete outfit voor oud en nieuw, maar dit jaar ben ik er van overtuigd dat ik die man met een baard ook krijg.

Mischien komt dat om dat eergisteren Love actually op tv was, die elk jaar rond de Feestdagen trouwens op tv komt.
Geweldig om te zien hoe ze tegen de liefde van hun leven zeggen ''JIJ BENT DE WARE'' en stiekem wil ik ook dat doen, ik ben heel stoer een plan aan het bedenken hoe ik dat ga aanpakken met hulp van me beste vriendinnen dat moet ik er even bij zeggen.

Mij plan mezelf de moed in drinken naar hem toe gaan en zeggen ''I LOVE YOU'' ja of hij me dan serieus neemt is ook weer de vraag. Weet je ik ben eigenlijk helemaal niet goed in dit soort dingen ik krijg al de zenuwen bij de gedachte dat ik naar hem toe moet gaan en hij voor me staat, hij me aankijkt met zijn serieus blik en ik dan zeg ''I LOVE YOU'' nee man dat zal niet gebeuren.
Mischien gebeurt het wel geen idee voor nu hou ik me bezig met het zoeken van een Outfit voor
oud &nieuw en een Juice maker Philips.

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten