vrijdag 23 december 2011

Twilight Saga: Breaking Dawn

Ik heb vandaag Twilight Breaking dawn gezien. ( i know shame on me) Heel veel mensen heb ik horen klagen People ''SHUT UP'' ! De film is helemaal niet langdradig, te veel sexscenes of whatever. Ik vind de breacking dawn veel beter dan de andere eerdere delen, mijn favoriete scene was die van Jacobs Imprinting ik krijg die tekst van hem niet uit me hoofd...

It's not like love at first sight, really.
It's more like gravity moves suddenly.
It's not the earth holding you here anymore, she does. You become whatever she needs you to be, whether that's a protector, or a lover, or a friend''

Heel mooi ik kan niet wachten tot deel 2 uit komt en zien wat er met Renesmee en Jacob gebeurt, Bella die nu vampier is ik heb gelezen dat er vampire hybrids in deel 2 zullen zijn.
Deel twee wordt zonder twijfel super spannend.

Oh one more thing i need to say the Wedding dress in her dream was the one she should have worn in the actual wedding.

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten