zaterdag 5 februari 2011

ModeFabriek

ik ben samen met een vriendin naar de modefabriek geweest, de modefabriek was iets van twee weken geleden of zo en ik zet nu pas die foto's er op ! Ik heb het echt naar me zin gehad het was super leuk  ik had die dag echt weinig geslapen stress omdat we niet wisten wat we aan moesten doen we hebben maar vier uurtjes geslapen. Op het station was ik me nog aan het op maken me haar aan het fixen door de zenuwen begon ik zelf te beatboxen haha en toen hadden we de trein gemist het was koud en het was beetje aan het regenen, we op de volgende trein wachten toen we aan kwamen bij de Rai wisten we niet hoe we moesten lopen dus gingen wij maar mensen volgen die leuk gekleed waren dat heeft geholpen want we kwamen aan ! Een beetje nat door de regen maar goed, het was zo druk toen we eenmaal binnen waren wisten we niet echt wat we er van moesten verwachten het was de eerste keer voor ons beiden en we werden echt aan gestaard dat was erg ongemakkelijk maar goed eigenlijk ben ik wel gewend dat mensen me altijd aan staren dus ik trok me er niks van aan.
Wat me is op gevallen dat er heel veel echt heel veel van die KIJK-MIJ-MET-ME-DESIGN-BAG-STRAK-GETROKKEN-PEROXIDE-KOPPEN DINGEN lopen dat vond ik best jammer ik had graag meer STREET people of van die HIPPIES willen zien maar het was leuk.

X

Nana















'

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten